Här i Gagnef ligger Hydacs nya produktionsanläggning, företaget har idag tolv kontor runt om i Sverige, och även en produktionsanläggning sedan tidigare i Borås med fokus på system OEM.
Med en toppmodern produktionslokal och ett av Sveriges första e-lab för e-mobility tar Hydac ett viktigt steg i sin expansion. Anläggningen ska stärka företagets position som helhetsleverantör inom MRO, hydraulik, kylning, filtrering och elektrifiering.
Den nya anläggningen skapar inte bara kapacitet för att möta en ökande efterfrågan – här utvecklas också framtidens lösningar för elektrifiering och hållbar mobilitet.
I vårt bildplock från invigningen bjuds på fler intryck och detaljer om den nya anläggningen.
De inbjudna gästerna bjöds på härlig smörgåstårta.Hydacs CEO Joakim Fond (mitten) tillsamman med Gagnefs kommunchef Fredrik Sundqvist (till vänster) och näringslivsutvecklare Andreas Nordqvist under invigningen.Hydacs CEO tar del av mätresultat från returfilter, oljekylare, vattensensorer och partikelräknare.Produktionslokalen är utrustad med de senaste tekniska innovationerna och har en hög standard. Här kan det produceras högkvalitativa produkter effektivt och säkert. En viktig del av den nya anläggningen är det toppmoderna e-lab, avsett för testning och utveckling av större applikationer och e-mobility.Delar av ett mycket stolt Team Gagnef redo att bygga specialanpassade aggregat.Exklusiv visning av Hydac aggregatet Oxistop in action – innovativ lösning för miljövänliga hydraulsystem.Röda bandet klipps av CEO Joakim Fond. Till vänster om Joakim, Sten Ove Classon Teknisk chef, till höger Platschef Gagnef Lars- Olof Gärd och Marknads & kommunikationschef Annelie Ivansson.
Used to monitor number of Google Analytics server requests
10 minutes
__utmb
Used to distinguish new sessions and visits. This cookie is set when the GA.js javascript library is loaded and there is no existing __utmb cookie. The cookie is updated every time data is sent to the Google Analytics server.
30 minutes after last activity
__utmc
Used only with old Urchin versions of Google Analytics and not with GA.js. Was used to distinguish between new sessions and visits at the end of a session.
End of session (browser)
__utmz
Contains information about the traffic source or campaign that directed user to the website. The cookie is set when the GA.js javascript is loaded and updated when data is sent to the Google Anaytics server
6 months after last activity
__utmv
Contains custom information set by the web developer via the _setCustomVar method in Google Analytics. This cookie is updated every time new data is sent to the Google Analytics server.
2 years after last activity
__utmx
Used to determine whether a user is included in an A / B or Multivariate test.
18 months
_ga
ID used to identify users
2 years
_gali
Used by Google Analytics to determine which links on a page are being clicked
30 seconds
_ga_
ID used to identify users
2 years
_gid
ID used to identify users for 24 hours after last activity
24 hours
_gat
Used to monitor number of Google Analytics server requests when using Google Tag Manager
1 minute
_gac_
Contains information related to marketing campaigns of the user. These are shared with Google AdWords / Google Ads when the Google Ads and Google Analytics accounts are linked together.
90 days
__utma
ID used to identify users and sessions
2 years after last activity
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.