Facebook Twitter Instagram
    Tidningen Automation
    • Hem
      • English news
    • Om Automation
    • Företagens Webbsida
    • Kontakta oss
    • Prenumerera
    • Annonsera
    • Mässor & Event
    • Tipsa oss
    Tidningen Automation
    Hem » Mobilapp för kundservice
    Nya produkter

    Mobilapp för kundservice

    2015-10-09
    Dela
    Facebook LinkedIn E-post

    Med appen Customer Care får Schneider Electrics kunder tillgång till experthjälp dygnet runt i mobilen. Appen har funktioner för självbetjäning, djupgående information och experthjälp utan att det behövs någon personlig service. Med en sökfunktion eller en skannad qr-kod kan kunderna få svar på vanliga frågor (”faq”) och få tillgång till teknisk dokumentation. De kan även komma åt uppgifter om pris och tillgänglighet för produkter samt spåra sina beställningar. Appen finns både för operativsystemen Apple ios och Android. Customer Care är tillgänglig på elva språk, inklusive svenska. Den finns att ladda ner gratis på Google Play och App Store.
    Schneider electric

    Dag Toijer

    Relaterade artiklar

    Nyheter Automation2022-08-17

    Ny nödstoppsknapp från Eaton

    Nyheter Automation2022-08-16

    PTVFIX nu som genomgångsplint – Monoblock och Multiblock

    Nyheter Automation2022-08-03Uppdaterad:2022-06-30

    Gateway möjliggör Industri 4.0-anslutning även i äldre nätverk

    Nyheter Automation2022-07-27Uppdaterad:2022-06-30

    Integrerad patronlösning för snabb anslutning

    Kommentarer är stängda.

    LinkedIn
    Få nyheter i mailen
      © 2022 Tidningen Automation ---

      Skriv ovan och tryck Enter för att söka.